Σήμερα είχα συνέχεια προβλήματα ήχου. Μπορώ να δω αν οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα της πλατφόρμας webex?

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Vagelis
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2020, 23:39

Σήμερα είχα συνέχεια προβλήματα ήχου. Μπορώ να δω αν οφείλεται σε κάποιο πρόβλημα της πλατφόρμας webex?

Δημοσίευση από Vagelis »

Αν αντιμετωπίζετε προβλήματα με τον ήχο κατά τη σύνδεση σας σε τηλεδιάσκεψη Webex,ελέγχετε αν υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ήχου στην πλατφόρμα του webex μέσω της σελίδας https://status.webex.com/service/status?lang=en_US.
Αν αυτό δεν ισχύει, και αφού έχετε ελέγξει την ταχύτητα σας και τη σύνδεση σας με τον πάροχο, για να λυθούν τα προβλήματα στον ήχο, ενώ βρίσκεστε ήδη συνδεδεμένη στο ηλεκτρονικό δωμάτιο, πατήστε στο κάτω μέρος της οθόνης, δίπλα από το Unmute το βελάκι, και στη συνέχεια το Settings.
Στη συνέχεια στο παράθυρο που θα εμφανιστεί, στην καρτέλα "Speaker and microphone" απο-επιλέξτε όλες τις επιλογές:
Automatically adjust volume
Remove background noise
Sync mute button status on microphone device
Music mode

Τέλος κλείστε το παράθυρο αυτό και ο ήχος θα έχει διορθωθεί.
Απάντηση