[Εκπαιδευτικός] Είμαι καθηγητής, έχω σύνδεση στο internet αλλά ο ήχος δεν είναι καλός. Τι μπορώ να κάνω;

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Vagelis
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2020, 23:39

[Εκπαιδευτικός] Είμαι καθηγητής, έχω σύνδεση στο internet αλλά ο ήχος δεν είναι καλός. Τι μπορώ να κάνω;

Δημοσίευση από Vagelis »

Ενδεχομένως η internet σύνδεση σας να μην είναι καλή ή να έχει προσωρινά χαμηλή ταχύτητα.

Θα μπορούσατε να δοκιμάσετε να κλείσετε το video σας(δεν θα στέλνετε εικόνα), να μην έχετε full screen την οθόνη σας αλλά μικρότερη και στο κυρίως παράθυρο που βλέπετε τους μαθητές, επιλέξτε την απλή διάταξη (εμφανίζεται αυτός που μιλάει) και όχι τα πολλά παράθυρα (grid view).

Αν το πρόβλημα συνεχίζεται, θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα Call In, δηλαδή την κλήση σταθερού Ελληνικού αριθμού από το σταθερό σας τηλέφωνο. Θα κρατήσετε τη σύνδεση στην αίθουσα με τον υπολογιστή σας για να μπορείτε να μοιράζεστε υλικό και να ελέγξετε το μάθημα αλλά ο ήχος θα έρχεται τηλεφωνικά.

Αν χρειαστεί κάτι τέτοιο, ακολουθείτε τα παρακάτω βήματα:

1 ) Όντας συνδεδεμένοι στην αίθουσα, πατήστε menu Audio και Audio Connection… . Στη συνέχεια, πατήστε disconnect για να σταματήσετε τη χρήση ήχου μέσω υπολογιστή. Πατήστε View, δεξιά της επιλογής Call In για να δείτε τις οδηγίες κλήσης. Συγκρατείστε τον κωδικό της αίθουσας (meeting number) και τον αριθμό συμμετέχοντα (attendee ID).

2) Από το menu Meeting, επιλέξτε Unlock meeting για να ξεκλειδώσετε την αίθουσα.

Προσοχή, όσο η αίθουσα είναι ξεκλείδωτη, είναι προσβάσιμη σε όλους. Αν συνδεθεί κάποιος που δεν έχει σχέση με το μάθημα, μπορείτε να τον απομακρύνετε πατώντας το δεξί πλήκτρο στο όνομά του και επιλέγοντας Expel.

3) Από το τηλέφωνό σας καλέστε 211- 9902394.

Προσοχή: αυτός είναι ο μόνος αριθμός που πρέπει να καλείτε.

Η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα κλήσης διεθνών τηλεφωνικών αριθμών, όμως κάτι τέτοιο θα έχει υψηλές χρεώσεις αν γίνει η κλήση από Ελλάδα.

Χρησιμοποιείτε μόνο τον Ελληνικό αριθμό.