Σελίδα 1 από 1

Συχνές Ερωτήσεις για την πλατφόρμα e-me

Δημοσιεύτηκε: Τρί 31 Μαρ 2020, 12:36
από mpatrin
1.Πως μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει την e-me;
Για την είσοδο στην πλατφόρμα e-me απαιτείται η χρήση ενός λογαριασμού. Εφόσον κάποιος διαθέτει λογαριασμό στο ΠΣΔ, μπορεί να χρησιμοποιήσει την επίσημη έκδοση της πλατφόρμας e-me. Όταν πατάει είσοδος, οδηγείται αυτόματα στη σελίδα πιστοποίησης χρηστών του ΠΣΔ, και μπορεί με τα στοιχεία του λογαριασμού του στο ΠΣΔ να εισέλθει στην εφαρμογή. Για την “e-me για όλους”, χρειάζεται απλά εγγραφή , και μπορεί να χρησιμοποιηθεί και από άτομα εκτός ΠΣΔ.

2.Είναι απαραίτητο να έχουν κάνει και οι μαθητές εγγραφή (είσοδο) στην e-me;
Προκειμένου , εκπαιδευτικοί και μαθητές να μπορέσουν να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα e-me, είναι απαραίτητο τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί, αφού δημιουργήσουν λογαριασμό στο ΠΣΔ, να εισέλθουν με τα στοιχεία του λογαριασμού τους στην πλατφόρμα e-me. Δεν αρκεί η εγγραφή στο ΠΣΔ.

3. Ενώ οι μαθητές έχουν κάνει εγγραφή στο ΠΣΔ, δεν είναι ορατοί στην πλατφόρμα e-me. Γιατί συμβαίνει αυτό;
Δεν είναι ορατοί γιατί δεν έχουν πραγματοποιήσει εισαγωγή στην πλατφόρμα με τα στοιχεία του λογαριασμού τους στο ΠΣΔ. Επιπλέον αν έχουν κάνει εγγραφή στην “e-me για όλους”, δεν είναι ορατοί στην επίσημη εκδοχή της e-me.

4.Ποια είναι η διαφορά ανάμεσα στην επίσημη εκδοχή της e-me και της “e-me για όλους”;
Λειτουργικά οι δύο πλατφόρμες είναι ακριβώς ίδιες και παρέχουν τις ίδιες δυνατότητες στους χρήστες. Εκεί που διαφοροποιούνται είναι ως προς τη δυνατότητα πρόσβασης. Στην επίσημη e-me μπορούν να έχουν πρόσβαση μόνο πιστοποιημένοι χρήστες του ΠΣΔ, κάτι που αυτομάτως την καθιστά ένα πιο ασφαλές περιβάλλον.
5.Αν κάποιος έχει λογαριασμό στην “e-me για όλους” , και αποκτήσει λογαριασμό στην επίσημη εκδοχή της e-me , μπορεί να μεταφέρει τη δραστηριότητα του;
Όχι. Η δραστηριότητά σας στην "e-me για όλους" δεν μεταφέρεται στην επίσημη e-me, καθώς δεν υπάρχει κάποια σύνδεση μεταξύ των λογαριασμών στις διαφορετικές εκδοχές της e-me. Επαφές, κυψέλες κλπ. πρέπει να δημιουργηθούν εκ νέου.

6.Πως μπορεί ένας εκπαιδευτικός να καλέσει μαθητές σε μια ιδιωτική κυψέλη;
Αφού ο εκπαιδευτικός εισέλθει στην Κυψέλη στην οποία είναι Υπεύθυνος, επιλέγει "Μέλη" και στη συνέχεια "Πρόσκληση Μελών" (καρτέλα) και μπορεί να προσκαλέσει είτε μέλη που ανήκουν ήδη στις επαφές του, είτε οποιοδήποτε μέλος της e-me αναζητώντας το με το ακριβές username του, το οποίο δίνεται στον εκπαιδευτικό από την ομάδα υποστήριξης της σχολικής μονάδας που υπηρετεί. Υπάρχει επίσης δυνατότητα αναζήτησης με ονοματεπώνυμο (σε αυτή την περίπτωση πρέπει να δίνεται προσοχή για πιθανές συνωνυμίες).

7.Μπορεί κανείς να δημιουργήσει κυψέλη με μαθητές διαφορετικών τμημάτων ή τάξεων προκειμένου να τη χρησιμοποιήσει για κάποιο πρόγραμμα ,όμιλο, για το τμήμα ένταξης, μια ομάδα μαθητών που συνεργάζονται για μια εργασία;
Ένας εκπαιδευτικός μπορεί να αποστείλει πρόσκληση και να εντάξει στην κυψέλη εφόσον η πρόσκληση γίνει αποδεκτή , οποιονδήποτε διαθέτει λογαριασμό στην επίσημη e-me, και κατ’ επέκταση στο ΠΣΔ. Συνεπώς, σε μια κυψέλη μπορούν να ενταχθούν μαθητές από διαφορετικό τμήμα, διαφορετική τάξη, ακόμα και από διαφορετικό σχολείο.

8. Πως επικοινωνούν μεταξύ τους τα μέλη μιας κυψέλης;
Βασικό μέσο επικοινωνίας των μελών μιας κυψέλης αποτελεί ο τοίχος .Ο τοίχος είναι προσβάσιμος από όλα τα μέλη μιας κυψέλης και όλα τα μέλη που συμμετέχουν σε μια κυψέλη μπορούν τόσο να διαβάσουν όσο και να γράψουν σε αυτόν. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων μεταξύ των χρηστών της e-me.

9. Τι δυνατότητες δίνει στον εκπαιδευτικό η εφαρμογή e-me content;
Η εφαρμογή e-me content , μας δίνει τη δυνατότητα να αναπτύξουμε και να προσθέσουμε στην κυψέλη μας διάφορους τύπους διαδραστικών μαθησιακών αντικειμένων (π.χ. ασκήσεις αντιστοίχισης, διαδραστικά βίντεο, σύνθετες παρουσιάσεις, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτηματολόγια κλπ.) . Μας δίνεται ακόμα η δυνατότητα μεταφόρτωσης ενός αντικειμένου που έχουμε λάβει από άλλο χρήστη.

10.Τι δυνατότητες δίνει στον εκπαιδευτικό η εφαρμογή e-me assignments;
Η e-me assignments , πρόκειται για μια εφαρμογή δημιουργίας και ανάθεσης εργασιών. Ο υπεύθυνος μιας κυψέλης μπορεί να δημιουργήσει μια εργασία και στη συνέχεια να την αναθέσει σε ένα, περισσότερα ή όλα τα μέλη μιας κυψέλης. Μέσα από την εφαρμογή e-me assignments κυψέλης, ο χρήστης μπορεί να υποβάλει απαντήσεις και να λάβει ανατροφοδότηση αναφορικά με εργασίες που του έχουν ανατεθεί εντός της συγκεκριμένης κυψέλης.

11.Μπορεί η εφαρμογή e-me assignments να χρησιμοποιηθεί σε μια ήδη δημιουργημένη κυψέλη;
Για κάθε κυψέλη, είτε είναι νέα , είτε ήδη υπάρχουσα, δίνεται η δυνατότητα στον υπεύθυνο της κυψέλης να μεταβεί στο Store της κυψέλης και να εγκαταστήσει την εφαρμογή e-me assignments.

12. Τι δυνατότητες δίνει σε εκπαιδευτικούς και μαθητές η εφαρμογή e-blogs;
Το e-me blogs είναι μια εφαρμογή δημιουργίας ιστολογίων στην πλατφόρμα της e-me. Kάθε μέλος της e-me μπορεί να δημιουργήσει το προσωπικό του ιστολόγιο μέσα από την εφαρμογή e-me blogs (Χρήστη). Επιπλέον, κάθε Υπεύθυνος δημόσιας Κυψέλης μπορεί να δημιουργήσει ένα ιστολόγιο για την Κυψέλη μέσα από την εφαρμογή e-me blogs (Κυψέλης).

13. Με ποιον τρόπο μπορεί ένας εκπαιδευτικός να στείλει αρχεία στους μαθητές;
Τα μέλη μιας κυψέλης είναι δυνατό να διαμοιραστούν αρχεία, με μια απλή ανάρτηση του link του αρχείου στον τοίχο της κυψέλης. Είναι απαραίτητο να έχει προηγηθεί μεταφόρτωση και αποθήκευση του αρχείου στην εφαρμογή Αρχεία, είτε σε προσωπικό φάκελο, είτε σε κοινόχρηστο φάκελο της κυψέλης. Ορισμένα αρχεία, (π.χ. εικόνες, διαδραστικά αντικείμενα e-me content) μπορούν να αναρτηθούν απ’ ευθείας στον τοίχο. Τέλος, τα αρχεία μπορούν να αναρτηθούν σε κοινόχρηστο φάκελο της κυψέλης ώστε όλα τα μέλη να έχουν πρόσβαση.

14. Μπορούν δύο εκπαιδευτικοί να συνεργάζονται στο χώρο μιας Κυψέλης;
Ναι μπορούν με τον ορισμό του ενός ως Υπεύθυνου και του άλλου ως Βοηθού.
Ο Υπεύθυνος: που είναι ο χρήστης της e-me που δημιούργησε την Κυψέλη, και έχει πλήρη δικαιώματα διαχείρισης.
Ο Βοηθός ή οι Βοηθοί : είναι μέλη της Κυψέλης που βοηθούν στη διαχείρισή της. Οι βοηθοί έχουν τα ίδια δικαιώματα διαχείρισης του "Τοίχου" με τον Υπεύθυνο.