Οδηγίες χρήσης και επικοινωνία με την Ομάδα Υποστήριξης

Θέματα και ανακοινώσεις της Ομάδας Υποστήριξης της Δομής Απομακρυσμένης Βοήθειας (Helpdesk)
Απάντηση
hd2pekesat
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Πέμ 26 Μαρ 2020, 23:02

Οδηγίες χρήσης και επικοινωνία με την Ομάδα Υποστήριξης

Δημοσίευση από hd2pekesat »

Η ανάγνωση των θεμάτων στην πλατφόρμα της Δομής Απομακρυσμένης Βοήθειας (Helpdesk) είναι ελεύθερη για όλους. Περιηγηθείτε στις κατηγορίες και ενημερωθείτε για εγκυκλίους, αποφάσεις, οδηγίες, απαντήσεις σε ερωτήσεις και γενικότερα θέματα που αφορούν στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Με βάση το έγγραφο 155692/ΓΔ4/14.11.2020/Υ.ΠΑΙ.Θ. προβλέπονται δύο επίπεδα υποστήριξης σχολικών μονάδων, το 1ο επίπεδο εξυπηρέτησης που αποτελείται από την ομάδα υποστήριξης της κάθε σχολικής μονάδας όπως έχει οριστεί και στο myschool και το 2ο επίπεδο υποστήριξης που αποτελεί η υπηρεσία υποστήριξης χρηστών (Helpdesk) του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου (https://www.sch.gr/helpdesk).

Η Δομή Απομακρυσμένης Βοήθειας του 2ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αττικής αποτελεί ένα ενδιάμεσο επίπεδο υποστήριξης και χρησιμοποιεί ειδική ηλεκτρονική πλατφόρμα υποστήριξης και επικοινωνίας όπου μπορεί να απευθυνθεί οποιοδήποτε μέλος της ομάδας υποστήριξης της σχολικής μονάδας και να θέσει σχετική ερώτηση που δεν έχει επιλυθεί στο πλαίσιο του 1ου επιπέδου υποστήριξης.

Οι σχολικές μονάδες που δεν μπορούν να επιλύσουν ένα θέμα μπορούν να υποβάλουν ερώτηση στη Δομή Απομακρυσμένης Βοήθειας πατώντας στο σύνδεσμο που εμφανίζεται στο πάνω μέρος της σελίδας είτε απ' ευθείας στο σύνδεσμο Υποβολή τεχνικού ερωτήματος από την ομάδα υποστήριξης εξΑΕ σχολικής μονάδας. Εναλλακτικά μπορούν να αποστείλουν email στο hd2pekesat[AT]sch.gr. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να αναφέρονται το σχολείο, το ονοματεπώνυμο και στοιχεία επικοινωνίας του μέλους που υποβάλει το ερώτημα, η αναλυτική περιγραφή του προβλήματος και τυχόν ενέργειες που έχουν γίνει για την επίλυσή του.
Απάντηση